צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

ניקוי ספות בקריות

מעוניינים לבצע ניקוי ספות בקריות? במאמר זה תוכלו לקבל מידע מקצועי בנוגע לניקוי ספות בד, עור, טיפים לשמירה על הניקיון של הספה, טיפים לבחירת חברה לניקוי ספות ועוד! בנוסף, תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות לניקוי ספות, להשוות ולחסוך! 

מחיר ניקוי ספות בד בקריות

מחיר ניקוי ספות בד בקריות הוא 300 ש''ח בממוצע עבור ספה בעלת 3 מושבים. טווח המחירים נע בין 240 - 360 ש''ח. יש לציין שהמחירים אינם קבועים והם יכולים להשתנות בין החברות לניקוי ספות בצפון ולכן חשוב לבצע השוואת מחירים על מנת שתוכלו לחסוך כמה שיותר.

 

מחיר ממוצע לניקוי ספה 2 מושבים בקריות

מחיר ממוצע לניקוי ספה 2 מושבים בקריות: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

ראו מחירון ניקוי ספות מפורט

מחפשים ניקוי ספות בד בקריות? השוו וחסכו!

בפורטל ספות פלוס משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר לניקוי ספות בקריות במהירות ובקלות! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר זה להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום. למה שתשלמו יותר אם אפשר לשלם פחות?

 

ניקוי ספות בקריות

איך תוכלו להוזיל את המחיר של ניקוי ספות בקריות

השיטה הטובה ביותר להוזיל את המחיר ניקוי ספות בקריות זה לבצע השוואת מחירים. באמצעות השוואת מחירים תוכלו לבדוק כמה חברות ניקיון ולקבל הצעות מחיר שונות. הדבר השני שניתן לעשות זה לנקות כמה ספות ביחד באותו הפעם ולא להזמין רק לניקוי של ספה אחת - ככל שיהיו יותר מושבים לנקות, כך המחיר עשוי לרדת.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

טיפים לשמירה על הספה

ישנם כמה דברים שניתן לבצע על מנת לשמור על הניקיון של הספה שלכם:

  • בעלי חיים - במידה ויש לכם בעלי חיים ואתם רוצים לשמור על הספה נקייה, אל תאפשרו לבעלי החיים לעלות על הספה אחרת תצטרכו להתמודד עם ניקוי של שתן מהספה
     
  • שאיבה - הקפידו לשאוב את הספה אחת לשבועיים על מנת שתשאבו את כל הלכלוך והאבק שיצטבר על הספה במהלך התקופה האחרונה.
     
  • אוכל - השתדלו להימנע מאכילה על הספה.
     
  • ניקוי עצמי - במידה ואתם מנקים את הספה בעצמכם, הקפידו לנקות עם חומרי ניקיון איכותיים שמתאימים לסוג הספה שלכם על מנת שלא יגרם נזק בלתי הפיך.

בדקו איזה סוג בד יש לכם

בכל הנוגע לניקוי ספות בד חשוב לוודא איזה סוג בד יש לכם. ישנם הרבה סוגי בדים לריפוד ויש לכל אחד מהם ייחודיות ואיכותיות שבשביל לשמור עליהם צריך להכיר טוב את סוג הבד. חלק מהבדים אי אפשר לשפשף, רק לטפוח, חלק אסור לייבש בשמש ועוד כל מיני דקויות. זה אחד היתרונות של הזמנת ניקוי ספות בד בקריות מחברה מקצועית - הם יכירו את סוג הבד שלכם וידעו להתמודד איתו בצורה הנכונה.

 

ניקות ספות בד בקריות

אלו סוגי הכתמים על הספה

ישנם כמה סוגי כתמים על הספות, אלו סוגי הכתמים הנפוצים ביותר על פי חברות ניקוי ספות בקריות:

  • כתמי דיו - כתמים אלו הכתמים הקשים ביותר להסרה. הם נספגים בתוך הסיבים של הבד, מה שמקשה מאוד על תהליך הניקוי ספה. כאשר נהיה כתמי דיו על הספה יש לנקות את במהירות האפשרית על מנת שיהיה אפשר להסיר את הכתם.
     
  • כתמי שמן - כתמים אלו לרוב יגיעו מאוכל, גם כתמי שמן הינם כתמים שלא פשוט להסיר אותם ולכן יש לטפל ולנקות בכתם במהירות האפשרית. על מנת להיפטר ולהסיר כתמי שמן מהספה יש לבצע שימוש בחומרי ניקוי חזקים ואיכותיים.
     
  • כתמי מים - כתמים אלו לרוב יגיעו מקפה, מים, שתייה מתוקה וכדומה. גם כאן בדומה לשאר הכתמים, יש לטפל במהירות ולעשות שימוש בחומרי ניקוי חזקים ואיכותיים. 

ראו טבלה אשר מציגה את חומרת הכתם. 1 יהיה הכתם הקל ביותר ו-5 יהיה הכתם הקשה ביותר.

 

סוג הכתם: כמה קשה להיפטר ממנו?
כתמי דיו 5 בספות בד
כתמי שמן 3
כתמי מים 3

איך תמצאו חברה לניקוי ספות מומלצת בקריות?

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק על מנת שתבחרו בחברת ניקוי ספות מומלצת בקריות:

  • מחיר - בקשו מהחברה לניקוי ספות הצעת מחיר על מנת שתוכלו לבצע השוואת מחירים ולחסוך.
     
  • ביקורות - לאחר שתקבלו את שם החברה, חפשו אחר שמם ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת שתוכלו לוודא שאתם בוחרים בחברה טובה לניקוי ספות.
     
  • ניסיון - ניקוי ספות עם חברת ניקיון שאין לה את האמצעים, הניסיון והידע יכול בקלות להשתבש ולגרום לנזק לספה, לכן חשוב מאוד לבחור בחברת ניקיון בעלת ותק וניסיון.
     
  • היכרות עם סוגי הבדים - יש לוודא שחברת הניקיון יודעת מה היא עושה בהתאם לסוגי הריפודים של הספה. במידה ואתם מנקים ספת אימפלה וודאו שחברת הניקיון יודעת מה היא עושה. 

הזמינו ניקוי ספות עור בקריות והסביבה

כמו בניקוי ספות בד, גם בניקוי ספות עור יש הרבה טעויות שאנשים שמנסים לנקות ספות עור בעצמם עושים שגורמים לכתמים שלא יורדים מהספה. לצורך הדוגמה אחת הטעויות הנפוצות היא לנסות לנקות את ספת העור שלכם באמצות ספוגית הפלא. אומנם באמת מדובר בפלא שמנקה כמעט כל דבר, אבל במקרה הזה מדובר בכתם שלא יורד. אם לא עשיתם מחקר מקיף על ניקוי ספות עור היינו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת ניקוי ספות עור בקריות שתעשה ניקיון מקצועי.

שאלות על ניקוי ספות בקריות ששאלתם:

ריכזנו לכם מספר שאלות על ניקוי ספות בקריות ששאלתם אותנו:

האם השוואת המחירים דרך הפורטל ספות פלוס הוא בחינם?

בוודאי, דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר ולבצע השוואת מחירים ללא התחייבות מהצד שלכם אל בעלי המקצוע.


כמה עולה ניקוי ספות בד?

הרחבנו על כך בעמוד.