צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

ניקוי ספות בהרצליה

כאן תקראו על סוגי כתמים נפוצים בספות, על מחירי ניקוי ספות בהרצליה ע"י חברת ניקוי מקצועית, מה חשוב שתדעו לפני שאתם בוחרים בבעל מקצוע עבור הספה שלכם ואיך בהליך פשוט תוכלו להשוות בין מנקי ספות באזורכם ולחסוך בזמן ובכסף.

אלו כתמים חברת ניקוי ספות בהרצליה יכולה להסיר?

מתחת נציג את סוגי הכתמים שביכולתה של חברת ניקוי ספות בהרצליה להסיר:

  • הסרת כתמי שמן מספות - מקורם של כתמי שמן הם באוכל שאנו אוכלים על הספה. כתמים אלו אומנם נחשבים קשים להסרה אך דעו כי ביכולתה של חברת ניקוי ספות בהרצליה להסירם ע"י שילוב של חומרי ניקוי פעילים וחזקים שיכולים לספוח את השמן מבד הספה.
     

  • הסרת כתמי עובש מספה - מקורם של כתמי העובש בספה נובע מרמות לחות גבוהות, ישיבה על הספה בעת שאנו מזיעים או רטובים והן ע"י שאריות אוכל שגורמות לעובש לשגשג. גם בהליך זה, חברה לניקוי ספות בהרצליה תעשה שימוש בחומרים פעילים ע"מ להרוג את העובשים, הנחשבים ליצורים חיים.
     

  • הסרת כתמי דיו - במקרה של הסרת כתמי דיו - הדבר נחשב למורכב יותר בקרב ספות מבד. הסיבה לכך היא שסיבי הבד סופגים אליהם את דיו הטוש עד שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהבד.

    אין ספק שבמידה וקיימים בספה שלכם כתמי דיו (במידה ומדובר בניקוי ספת בד) - דעו שככל שתפנו לחברת ניקוי ספות בהרצליה מוקדם יותר - כך הסיכוי להסיר את הכתם גדל.
     

סוג הכתם ממה נוצר? קושי בהסרת הכתם מהספה
שמן  אוכל בינוני
עובש זיעה, לחות באויר, אוכל בינוני
דיו עטים וטושים קשה (בייחוד על ספות בד)

מחיר ניקוי ספות בהרצליה

בסעיף זה תוכלו לקרוא מספר הצעות מחיר הקשורות לניקוי ספות בהרצליה:

מחירון ניקוי ספות בהרצליה

ניקוי ספות בד (2 מושבים)

עלות לניקוי ספת בד בת 2 מושבים ע"י חברת ניקוי ספות בהרצליה.


160 - 240 ש"ח
ניקוי ספות עור

מחיר לניקוי ספות עור בת 2 מושבים.


240 - 300 ש"ח
ניקוי ספות בד (3 מושבים)

ניקוי ספת בד בגודל של 3 מושבים.


240 - 360 ש"ח
ניקוי סלון עשוי בד

המחיר לניקוי ספת בד בת 2 מושבים וספת בד בת 3 מושבים ע"י חברת ניקוי ספות בהרצליה.


400 - 600 ש"ח
ניקוי סלון עשוי עור

ניקוי ספות עור (2+3 מושבים).


600 - 700 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד ניתן להוזיל במחירי ניקוי ספות בהרצליה?

ישנן 2 פרמטרים מרכזיים שדרכם תוכלי להוזיל במחירי ניקוי ספות בהרצליה. נציג אותם מתחת:

  • ריכוז מספר ספות - ע"מ שתוכלו לחסוך במחירי ביקור חוזרים בעבור ניקוי ספות בהרצליה ע"י חברת ניקוי, מומלץ שתרכזו מספר מערכות ישיבה וכך אתם עשויים לקבל הצעת מחיר זולה יותר מטעם חברת הניקוי.
     
  • השוואת מחירים - דרך השארת פרטים בפורטל ספות פלוס - תוכלו להשאיר את פרטיכם ולקבל מאיתנו בחינם וללא התחייבות עד 3 חברות לניקוי ספות בהרצליה, שביניהן תוכלו להשוות במחיר עוד בשיחת הטלפון וכך לחסוך בזמני חיפוש ובלא מעט כסף.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

מה חשוב לזכור לפני ניקוי ספה בהרצליה?

  • כדאי לחפש חברה לניקוי ספות במרכז אשר מספקת שירות של ניקוי ספות גם בבית הלקוח.
     
  • ניתן להוציא את הספות אל אזור חיצוני כמו המרפסת או החצר וזאת במטרה לשמור על שאר הסלון נקי.
     
  • יש לציין את סוג הספה שברשותכם ומומלץ לשלוח אל מנקה הספות תמונה של הספה או וידאו קצר אשר ימחיש את מצבה.
     
  • ישנם מקרים שבהם נצטרך להחליף את הספה לגמרי ולא יהיה משתלם לנקות אותה. אם העור קרוע או סדוק במספר נקודות שונות, חשוב שתשקלו אלטרנטיבה כמו החלפת הבד או החלפה של הספה עצמה.


ניקוי ספות בהרצליה

איך לשמור על הספה נקייה?

ישנם כמה פעולות שכדאי לכם להתחיל ליישם ע"מ לשמור על ספה נקייה בביתכם:

  • המנעו מלאכול על הספה - אין דבר שיותר מנחם מלאכול על הספה מול הטלוויזיה, אך דעו כי לפעולה זו יש תוצאות לא מאוד נעימות: היווצרות פירורים או נגיעה של מאכלים עטירי שמן על בסיס הספה גורמים לכתמי שמן ועובש להופיע ולכן, הימנעו מלאכול על הספה על אף שזה תענוג בל יתואר.
     
  • חיית המחמד שלכם - מנעו מחיית המחמד שלכם לעלות על הספה שלכם - עם כמה שזה מבאס, קורים מקרים בהם לחיה שלכם עשוי לברוח שתן או שהיא יכולה להשיר פרווה רבה על הספה ולכן אם אינכם מעוניינים שכתמים על הספה יחזרו - מנעו או לפחות הפחיתו משמעותית מהחיה שלכם לעלות על הספה.
     
  • שאיבה - התמידו לשאוב את בסיס הספה שלכם ע"י שואב אבק, פעולה זאת תסייע למנן את כמות החיידקים המצטברים על פני הספה וגורמים לעובש להופיע
     
פרמטרים למניעת כתמים בספה מה יקרה אם לא תעשו זאת
לא לאכול על הספה שאריות אוכל הגורמות לפטריות ועובש
למנוע מחיית המחמד לעלות כתמי שתן על הספה וגם קיא
שאיבה הצטברות חיידקים והופעת עובש

איך לבחור חברת ניקוי ספות בהרצליה?

כאן נציג את ההיבטים שכדאי שתבדקו לפני שאתם בוחרים חברת ניקוי לספה שלכם:

  • ותק ונסיון - העדיפו לבחור חברת ניקוי ספות המחזיקה בותק של מספר שנים לפחות וזאת היות ועם הותק - בא הנסיון, ככל שצברו ניסיון בניקוי רחב יותר של ספות וכורסאות - כך הסיכוי שיבצעו נזק לספה שלכם הוא נמוך.
     
  • מחיר - תוכלו באמצעות המחירון שלנו להשוות בהצעות המחיר שמוסרים לכם חברות הניקוי בטלפון. לאחר שתקבלו מאיתנו שלוש חברות לניקוי ספות בהרצליה, תוכלו להשוות במחיר אותה הפעולה ולחסוך בכסף.
     
  • חוות דעת - את שלושת חברות ניקוי הספות שתקבלו מפורטל ספות פלוס, תוכלו לחפש באינטרנט ולקרוא אודות לקוחות קודמים שהסתייעו בהן וכך תוכלו לבצע בחירה מושכלת עוד יותר וזאת בנוסף ליתרון שתקבלו ע"י הליך השוואת המחירים.

ניקוי ספות עור בהרצליה - מתי זה נדרש?

ספות עור מספקות מראה ייחודי, יוקרתי ויפה לסלון שלנו אך הן מצריכות מאיתנו טיפול ומשנה זהירות בכל הקשור לפעולות הניקוי. ניתן לנקות ספות עור בצורה בסיסית באמצעות שימוש במטלית לחה וגם באמצעות שואב האבק, כאשר התדירות הרצויה היא לפחות פעם בשבוע.
 

לעומת זאת הזמנת שירותי ניקוי ספות עור בהרצליה, יכולים להתבצע לעיתים רחוקות יותר, כאשר מומלץ לעשות זאת לפחות פעם בשנה, תלוי בסוג הספציפי של הספה ובמשתנים נוספים כמו החשיפה שלה לשמש, סוג הכתמים שיש בה וכדומה.


ניקוי ספות בהרצליה

שאלות בנושא ניקוי ספות בהרצליה

איך להשיג חברת ניקוי ספות מומלצת בהרצליה?

לאחר שתקבלו מפורטל ספות פלוס 3 חברות ניקוי ספות בהרצליה, תוכלו לבדוק אודותן באינטרנט ולקרוא תגובות של לקוחות קודמים שהסתייעו בהם. בדיקה זו תסייע לכם לסנן בצורה טובה יותר עד לבחירת חברת הניקוי המומלצת ביותר.


כמה זמן לוקח לנקות ספת עור?

זה תלוי מאוד בגודל הספה. אך ככלל - בין שעה לשלוש שעות.


נשפך לי דיו על הספה, מה עליי לעשות?

במידה ומדובר בספת עור, נסו לנגב את כתמי הדיו עם מתלית לחה. במידה ומדובר בספת בד - מומלץ להתקשר לפורטל ספות פלוס ע"מ לתאם עם חברת ניקוי ספות בהרצליה בהקדם ולפני שכתם הדיו יהפוך לחלק מהבד.