צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

ניקוי ספות במרכז

צריכים שירותי ניקוי ספות במרכז? מחפשים חברה המגיעה עד לביתכם ומספקת שירותי ניקוי ספות בד או עור? כאן בפורטל ספות פלוס ניתן לבצע השוואת מחירים בין כמה חברות שונות ולהוזיל את המחירים באופן משמעותי.

השוואת מחירים למציאת ניקוי ספות במרכז

רוצים להוזיל את עלות ניקוי הספה? בעזרת פעולה פשוטה ומהירה של השוואת מחירים בין חברות ניקוי ספות במרכז - זה בהחלט אפשרי! בפורטל ספות פלוס זה עובד כך: אתם משאירים פרטים, אנו דואגים שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר בחזרה. כעת, ערכו השוואה ובדקו מי נותן השירות המתאים לכם.
 

ניקוי ספות במרכז

מהו מחיר ניקוי ספות במרכז?

כמובן שתלוי אם מדובר על ספה מעור או ספה מבד ומה הגודל שלה, אם נלך רגע על הסטנדרט לרוב יש ספות מבד אשר צריכות ניקוי. אם נתייחס לסלון הממוצע שזה 2 מושבים ועוד 3 מושבים, המחיר בעבור ניקוי ספות בד במרכז נע בין 400 - 600 ש"ח.


מחיר ממוצע לניקוי סלון שלם מבד

מחיר ממוצע לניקוי סלון שלם מבד: 500 ₪

טווח מחיר גבוה 600 ₪

טווח מחיר נמוך 400 ₪


 

 

  • ניקוי ספות עור במרכז (סלון, 2 מושבים ועוד 3 מושבים) נע בין 600  - 700 ש"ח.
  • המחירים המוצגים אינם כוללים מע"מ.
  • להשלמת מידע, עברו אל מחירון ניקוי ספות.

 

כיצד תמצאו חברת ניקוי ספות מומלצת במרכז?

הנה שלושת הטיפים של ספות פלוס למציאת חברת ניקוי ספות מומלצת במרכז הארץ:

  1. ביקורות וחוות דעת: כיום גולשים ובכלל לקוחות קודמים, אוהבים להמליץ או להפך. לכן, אנו ממליצים לשוחח עם הלקוחות שיקבלו שירות לאחרונה מאותה חברת ניקוי ספות במרכז וכמובן, לבדוק אחריה באינטרנט.
     
  2. טווחי המחירים: אם השתמשתם במחירון שלנו, אתם יכולים לדעת בדיוק מהם טווחי המחירים בעבור ניקוי ספות במרכז ובכלל בארץ. אם קיבלתם הצעת מחיר שאינה ריאלית כלל - מומלץ לבדוק מדוע פער המחירים נובע. ישנם ספות שהניקוי שלהם קשה יותר, למשל אם אתם צריכים ניקוי ספה מבד אימפלה, המחיר עשוי להיות יקר יותר מניקוי בד פשוט.
     
  3. אחריות על העבודה: כאן יש שני משתנים, האם הוא אחראי על גרימת נזק לספה? והאם הוא אחראי על רמת ניקוי מירבית לאחר סיום העבודה. כמובן, שאם תלכלכו אין הוא אחראי על כך. הכוונה היא שהאם יש משקעים שיצופו לאחר התייבשות הספה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

הרחבת מידע לפי עיר המגורים:

ניתן להרחיב מידע ולהזמין נותן שירות ספציפי בעבור ניקוי ספות במרכז הישר מעיר המגורים. חשוב לנו לציין כי פורטל ספות פלוס מספק שירות בפריסה כלל ארצית, גם אם העיר אינה מופיעה ברשימה הבאה: