צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

ניקוי ספות פשתן

לצערנו ספות זה דבר שמתלכלך ואין ממש איך למנוע את זה. אנשים יושבים, פירורים נופלים, נוזלים נשפכים ובעלי חיים עולים על הספה. בעמוד הזה תוכלו לראות האם כדאי לנקות ספות מפשתן בעצמכם, איך לנקות אותן, כמה יעלה לשלוח לניקוי מקצועי ואיך תמצאו ניקוי מקצועי בזול.

כמה יעלה ניקוי ספות פשתן מקצועי?

מחיר של ניקוי ספות פשתן לספה של 3 מושבים יהיה בין 220 - 350 ש"ח. המחיר יהיה תלוי בתמחור של חברת ניקוי הספות. אם תרצו לראות מחירים נוספיםן תוכלו לראות במחירון ניקוי הספות שלנו.

 

מחיר ממוצע של ניקוי ספה מפשתן 3 מושבים

מחיר ממוצע של ניקוי ספה מפשתן 3 מושבים: 285 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 220 ₪

כך תמצאו ניקוי ספות פשתן בזול

כמו שאמרנו לכם קודם המחיר של ניקוי ספות פשתן תלוי בחברה שתעשה את הניקוי. כלומר תוכלו לקבל את אותו השירות של ניקוי ספת הבד שלכם במחיר נמוך בעזרת השוואת בין המחירים של חברות ניקוי שונות. כשאתם מתקשרים אלינו אנחנו דואגים שתקבלו הצעות מחיר מעד 3 חברות ניקוי ספות מקצועיות בעיר שלכם. ככה תוכלו לערוך השוואת מחירים ולמצוא ניקוי ספות פשתן בזול.

 

ניקוי ספות פשתן

איך מנקים ספות פשתן באופן מקצועי?

אז איך למעשה מתבצע הניקוי? באמצעות מכושר מתקדם אשר שוטף ויונק את הלכלוך, מה שמנקה את הספה באופן מעמיק וגם מייבש אותה לאחר השטיפה, בעצם למה להכביד במילים? ראו בסרטון הבא כיצד מנקים ספות מבד פשתן באמצעות מכשור מקצועי.

 

האם כדאי לנקות ספות פשתן בעצמכם?

אם אתם צריכים לנקות את ספת הפשתן שלכם חשוב קודם כל להבין האם זה משהו שתוכלו לעשות בעצמכם או שכדאי לשלוח לניקוי מקצועי. לפשתן יש מרקם אוורירי מאוד ייחודי שלא היינו רוצים להרוס לכן חשוב לנו להזהיר אתכם ממספר דברים במידה ואתם רוצים לנקות בעצמכם.

  • לא לנקות עם חומר מחמצן (לדוגמה חומרים עם מי חמצן או כלור)
     
  • לא לנקות עם חומרי ניקוי שלא מותאמים לפשתן
     
  • מומלץ לנקות רק עם חומרי ניקוי טבעיים
     
  • לפני שאתם מנקים את הספה, נסו את החומר על מקום נסתר וחכו 3 דקות לראות איך הפשתן מגיב
     
  • לא להכניס את הריפוד למכונת כביסה מבלי לוודא שהריפוד מתאים למכונת כביסה
     
  • אם אתם מכניסים למכונת כביסה אז רק לאפשרות ללא סחיטה
     
  • לא להכניס למייבש כביסה
     
  • לא לגהץ
     
  • ייבוש של בד פשתן רק בצל - ייבוש חלקי ולעולם לא בשמש

נאמר גם שבדרך כלל ניקוי ספות פשתן בעצמכם מתאים לכתמים או לכלוכים קלים. במידה ויש לכם לכלוך יותר רציני כמו שילוב של זיעה עם מזון יהיה יותר קשה לנקות את זה בעצמכם והיינו ממליצים לשלוח לחברת ניקוי ספות מקצועית.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

ניקוי ספות פשתן עשה זאת בעצמך

אם תרצו לנקות את ספת הפשתן שלכם, תוכלו לעשות את זה באמצעות מכונת כביסה או באמצעות ניקוי נקודתי. זו הזדמנות טובה להזכיר לא להתחיל בלנקות את הכתם עצמו אלא לנסות את התערובת על נקודה נסתרת בספה.

  • ניקוי נקודתי: הכינו תמיסה של חומר בסיסי (לדוגמה חומץ לבן) ומים קרים עם יחס של 2:1 (יותר מים קרים מאשר חומץ). בשביל לנקות את הספה עם חומץ קחו מטלית מיקרופייבר ושפשפו על הלכלוך. נגבו עם מגבת בצבע בהיר כדי לוודא שהלכלוך לא נשאר על הספה. אם יש לכם כתמים קשים יותר תוכלו לנסות עם החלק הפנימי של קליפות הדר (תפוז, לימון וכו').
     
  • ניקוי במכונת כביסה: במקרים של מכונת כביסה שימו לב לוודא שהריפוד מתאים למכונת כביסה. הכניסו לתוכנית ללא סחיטה. בסוף בשביל לייבש תלו את הריפוד לייבוש חלקי בצל. הלבישו את הריפוד על הספה לפני שהוא יבש לגמרי ומתחו אותו. ככה תוודאו שלא יווצרו קמטים והוא יהיה מתוח כשיתייבש.

 

ניקוי כתמים מספות פשתן

ניקוי כתמים מספת פשתן בצורה מקצועית

כפי שהסברנו קודם לכן, ניקוי כתמים מספת פשתן יכול להתבצע בשיטות שונות כמו שימוש בחומץ או לימון עם מלח אך אם נבחר להיעזר בחברה מקצועית אשר עוסקת בניקוי ספות, נוכל לקבל מענה מקיף יותר וזאת מאחר והחברה תשתמש במכשירי יניקה מקצועיים אשר מצליחים להוציא לכלוך שנמצא בעומק הספה. 

 

סוגי כתמים שניתן להסיר מספות פשתן
שתן כתמי זיעה
קיא אבק
כתמי דם צואה
קפה ומשקאות כתמי צבע

כמה זמן לוקח לנקות ספת פשתן?

משך הזמן הממוצע לניקוי של ספת פשתן בעל שלושה מושבים הוא 30 דקות. במקרים בהם יש כתמים רבים על הספה, העבודה עשויה להימשך מעט יותר, כתלות בסוג הכתם ומיקומו על הספה.

 

זמן ממוצע לביצוע העבודה:
 30 דקות
40 דקות משך זמן 20 דקות

ניקוי ספות פשתן - טיפים חשובים שכדאי להכיר:

הטיפ הראשון הוא לכל מי שמתכנן לבצע ניקוי ספות פשתן לבד: נסו להתחיל את פעולת הניקיון באזור נסתר של הספה, כאשר ההמלצה היא לבחור בגב הספה או באזורים נמוכים שאינם גלויים. כך, תוכלו לראות שהחומר שבו אתם משתמשים לא עושה נזק כזה או אחר.

 

טיפ נוסף הוא להציץ בהוראות היצרן ולבדוק מה ההמלצות בנוגע לכביסה או מגע עם חומרים כאלה ואחרים. במידה והדבר מתאפשר, אנו ממליצים גם להתקשר אל החנות שממנה רכשתם את ספת הפשתן ולהתייעץ עם המוכרים. בנוסף, אם זיהיתם כתמים על ספת פשתן, כדאי לטפל בהם בהקדם ולא לחכות מאחר וככל שנחכה יותר, כך יהיה קשה יותר להסיר את הכתם.

 

ניקיון של ספת פשתן

שאלות נפוצות על ניקוי של ספת פשתן

לפני שנסיים, חשוב לנו לעבור על שאלות שקיבלנו מגולשי אתר 'ספות פלוס' בנוגע לניקיון של ספות פשתן:

האם ניתן להזמין שירותי ניקוי לספות פשתן מכל סוג?

בהחלט, דרכנו תוכלו להזמין ניקוי של ספת פשתן טבעי, סינטטי, מעורב או דמוי פשתן.


האם ניתן להסיר ריחות לא נעימים מספת פשתן?

במידה ותהליך הניקוי מתבצע בצורה נכונה ועם חומרי ניקיון מתאימים, יהיה ניתן להסיר כתמים וגם ריחות לא נעימים כתוצאה משתן, צואה, שאריות מזון וכדומה.