צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איך מורידים לק מספה

הלק הכתים את הספה שלכם? קראו בזריזות על פעולה ראשונית לטיפול וגם על מתכונים אידיאלים שיסייעו לכם להסיר את הלק בעצמכם.

איך מורידים לק מבד ספה - עזרה ראשונה

במידה וזה עתה טיפטף לק על בד הספה שלכם, תנשמו ותבצעו את הפעולה הבאה שמטרתה למזער את הנזק הראשוני: בעזרת נייר סופג - ספגו בעדינות את כתמי הלק, לאחר מכן בעזרת סכין לא חדה (של חמאה נגיד) - נסו לשייף בעדינות את שאריות הלק שכבר הספיקו להתקשות וכעת ניתן להמשיך למדריכים הבאים שיכולים להציע פתרון מיטבי יותר.

 

בואי נתחיל מזה שתפסיקי למרוח לק באזור הספה

איך מורידים לק מספה עם מסיר לק?

אז למי מכם שעלה בראש להסיר כתמי לק מספה עם לא אחר ממסיר הלק עצמו, דעו כי הדבר אכן אפשרי אך עליכם לבדוק קודם שמסיר הלק שתשתמשו בו לא מכיל אצטון או צבע. לאחר שווידאתם, תוכלו לטבול מתלית נקייה עם מסיר הלק ופשוט לטפוח בעדינות על כתם הלק עד להמסה מלאה שלו. הקפידו לא לטפוח עם המתלית המוכתמת בלק על אזורים שטרם הוכתמו כדי שלא תצבעו גם אותם בטעות.

איך מורידים לק מספה עם ספריי לשיער?

עליכם להביא בחשבון שספריי לשיער יסייע בעיקר עבור כתמי לק יבשים כך שאם מדובר בכתם טרי, נמליץ להמתין עד לייבוש מלא שלו ורק אח"כ ליישם את השיטה. הרטיבו את כתם הלק, התיזו עליו בין 10 - 20 לחיצות של ספריי השיער, הכתימו עם מעט אלכוהול גם כן ופשוט שפשפו בעדינות בעזרת מברשת רכה מאוד (כדוגמת מברשת שיניים עם סיבים עדינים).

איך מורידים לק מספה? השתמשו בסבון כלים.

במתכון זה יהיה עליכם לדלל כמות של כפית סבון עם 10 כפיות מים (במידה וכתם הלק גדול יותר, ניתן גם עם כף סבון כלים עם 10 כפות מים) ופשוט מרחו על הכתם. שימו לב שסבון הכלים אינו תמיד נותן תוצאה מיטבית ועל כן, נמליץ להשתמש בו כתוספת לספריי השיער או למסיר הלק. 

ניסיתם הכל ולא צלח? הזמינו חברת ניקוי מקצועית!

במידה ואף אחת מהשיטות שהצענו לא סייעו עד כה, דעו כי זה הזמן להסתייע בחברת ניקוי מקצועית שתציע פתרונות יעילים להסרת כתמים מהספה שלכם וכך תציל גם אתכם וגם את הספה. השאירו פרטים בטופס המצורף בדף והשיגו עוד היום טיפול מהיר וראוי לספה שלכם.