צריכים ניקוי ספות? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איך מורידים כתם דם מספה

הספה הוכתמה בדם? מעוניינים לדעת איך מורידים כתם דם מספה? כאן נסביר מה חשוב לבדוק לפני, כמה עולה להסתייע בחברת ניקוי ספות ואיך בהליך פשוט בפורטל ספות פלוס ניתן להשוות במחירי הניקוי ולחסוך בזמן ובכסף.

איך מורידים כתם דם מספה? תלוי בסוג הבד שלה

במרבית הבתים בישראל ניתן למצוא ספות העשויות מהחומרים הבאים : ספות בד שונות וספות עור. מתחת נסביר אודות הקושי בהסרת כתם דם מספה בהתאם לבד ממנו היא עשוייה.
 

איך מורידים כתם דם מספה

הסרת כתם דם מספת בד 

כאן מדובר במספר בדים:

  • בד אימפלה - נחשב לבד שדוחה כתמים אך במידה והוא קולט אליו כתם דם במקרה - הליך הניקוי שלו נחשב למורכב יותר מפני שנוסף על היותו דוחה כתמים - הוא גם דוחה חומרי ניקוי ודורש ניקוי מורכב.
     
  • בד פישתן - בד זה שנוטה לספוג כתמים רבים, ביניהם גם דם אך דעו כי פעולת ההסרה של הכתם אפשרית ותלויה ב"טריות" הכתם על הספה.
     
  • בד קטיפה - ניקוי ספות קטיפה מכתמי דם נחשבת לפעולה יותר פשוטה מפני שמדובר בבד רחיץ, שלרוב אינו סופג כתמים אך דעו כי במידה ותרצו לנקותו בעצמכם - הדבר כרוך בהרס אפשרי לקטיפה, הנחשבת עדינה מאוד ונוטה להתקמט בניקוי לא נכון.​
     

>>>קראו איך מנקים ספה מבד רחיץ

איך מורידים כתם דם מספה העשויה עור?

ניקוי ספות עור  מדם נחשב להליך פשוט יחסית מפני שהעור, בין אם מדובר בעור הפוך או כזה שלא - אינו סופג אליו כתמים ולמעשה, הכתמים נותרים על פני השטח כפי שנחתו.

אז אם אם אתם מעוניינים לברר איך מורידים כתם דם מספה העשוייה מעור - קחו מטלית לחה ונקייה ונגבו את הכתב. במידה וכתם הדם אינו נעלם - צרו קשר עם חברת ניקוי ספות דרך פורטל ספות פלוס.
 

הסרת כתם דם מספה עשוייה בד הסרת כתם דם מספה עשוייה עור
מורכב לביצוע (במידה ומדובר בבדי אימפלה/ פישתן) קלה לביצוע
מחיר יחסית גבוה מחיר נמוך יותר

מתי להיעזר בחברת ניקוי ספות עבור הסרת כתם דם מספה?

אם אינכם בטוחים בסוג הבד המדוייק של הספה שלכם, נסו לאתר את תווית השימוש שמגיעה עם הספה. במידה ומצויינת האות X משמעות הדבר שלא ניתן לנקות את הספה במים או בחומרים מסיסים אחרים ואז הדבר אומר שיהיה צורך בפעולת ניקוי מורכבת יותר שמתקיימת ע"י חברות לניקוי ספות.

השאירו פרטים בטופס מתחת וקבלו מפורטל ספות פלוס עד 3 חברות ניקוי ספות באזורכם, ביניהן תוכלו להשוות במחירי הסרת כתם דם מספה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897834

מחיר הסרת כתם דם מספה

מחיר הסרת כתם דם מספה עשוי לנוע בין 350 - 500 ש"ח עבור ניקוי ספת בד בת 3 מושבים ובמידה ומדובר על הסרת כתמי דם מספת עור בת 3 מושבים - מחיר הניקוי צפוי לנוע בין 250 - 350 ש"ח. כמו כן, טווח המחירים שצויין עשוי להשתנות בהתאם לכמות כתמי הדם ולמורכבות ההסרה שלהם ע"י חברת לניקוי ספות.
 

מחיר ממוצע להסרת כתם דם מספה ע"י חברה לניקוי ספות

מחיר ממוצע להסרת כתם דם מספה ע"י חברה לניקוי ספות: 425 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪

הסרת כתם דם מספה - תלוי בסוג הבד

מה חשוב לדעת לגבי הסרת כתם דם מספה?

הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לזכור לגבי הסרת כתם דם מספה ובכללי לגבי הסרת כתמים שונים מספות, הוא שככל שמנסים להסיר כתם שנחשב ל"טרי" יותר - כך הסיכוי שהוא יוסר בשלמותו מהספה שלכם הוא גבוה פי יותר מאשר אם מדובר בכתם דם בן מספר ימים או שבועות.

לכן אם מדובר בכתם ישן - מומלץ לפנות כמה שיותר מהר אלינו בפורטל ספות פלוס ע"מ שתוכלו להשיג חברת ניקוי ספות באזורכם, שתסיר את כתם הדם ע"י ציוד משוכלל ומקצועי יותר מתרופות סבתא המוצעות בבית. פנייה לחברת ניקוי ספות תחסוך לכם זריקה של הספה לפח או בלמכור אותה במחירי הפסד.
 

דחיפות לטיפול בתקלה:

דחיפות גבוהה מדד דחיפות 1 דחיפות נמוכה

איך להוריד כתם דם מספה בעצמכם

רוצים לדעת איך להוריד כתם דם מספה בביתכם? השתמשו בחלב, רצוי כזה שחומם במיקרו ומצוי במצב פושר ולא קר. חלב מחזיק באנזימים שביכולתם לפרק חלבונים, המצויים בתרכובת של דם גם כן. עקבו על השלבים הבאים בקפידה וצפו לתוצאות חיוביות:

  1. הרטיבו מעט את הכתם עם החלב הפושר.
     
  2. עסו את האזור עם האצבעות או בעזרת מברשת עדינה, רצוי שתבצעו זו בצורת "משיכה" על מנת למנוע מהכתם להיטמע בבד הספה.
     
  3. חזרו על הפעולה מספר פעמים במידה והפעם הראשונה בה ניסיתם לא צלחה. 
     
  4. עבד? יופי. לא עבד? זה הזמן להזמין חברה לניקוי ספות שתטפל בכתם הדם בצורה מקצועית ותציל את הספה שלכם.